• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Kul att plugga historia. Men jobbigt. Är ganska säker på att jag körde på tentan. :(

Kul att du gillar ämnet :) Bara att köra på och plugga hårt. Själv har jag aldrig kuggat en tenta. När du väl lär dig en metod för inlärning som funkar är det lätt. Tentor är ofta korkade, och att läsa på gamla tentor i ämnet och lära sig alla de svaren underlättar rejält, och att råplugga tre-fyra dagar innan tentan och sätta in allt i korttidsminnet är (tyvärr) i min erfarenhet den bästa lösningen. Jag hittar även på egna mönster och förkortningar som jag repeterar för mig själv på papper om och om och om igen.
 
När man kan göra en macka på nybakat bagarstugebröd, med Västerbottensost och Vindelrökt skinka, då behöver man banne mig inget annat.
 

-KRS-

Member
Jordnötssmör och sylt är helt ok, men inte fan tar det en ostmacka.

Ingen som ska till Retrospelsfestivalen i Malmö idag?
 

Paganmoon

Member
Har en Digital Copy code för Mad Max: Fury Road om nån vill ha, funkar bara i Norge/Danmark/Finland/Sverige, genom Flixster.

Nån intresserad?
 

Farks!

Member
Gå och lägg er. Somna in och dröm om en värld med fred, rättvisa och jämlikhet. En värld där Sweden-GAF inte dör flera veckor i sträck.
 

Paganmoon

Member
Försöker ge bort en film, och stället är helt dött, snackar nya sedlar, och mer livat än på en månad.

Get your priorities straight, Swe-Gaf!
 

jorma

is now taking requests
fan kan det inte bli den 10:e snart så att jag kan spela fallout.

eller ännu bättre, kan inte nån butik skita i releasedatum och börja sälja dem på en gång!
 
Top Bottom