• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Musician

Member
Nån mer som testat Blossa 12 (årgångstjosan)? Sitter här och små-smuttar (dricker en hel flaska) och den är faktiskt helt ok. Lite väl sur för min smak kanske, även i värmt tillstånd.

Hej Sverige-gaf förresten!
 

Nander

Member
Nån mer som testat Blossa 12 (årgångstjosan)? Sitter här och små-smuttar (dricker en hel flaska) och den är faktiskt helt ok. Lite väl sur för min smak kanske, även i värmt tillstånd.

Hej Sverige-gaf förresten!

Jag och flickvännen fick i oss två flaskor av den på en kväll. Inte dum alls!
 

Musician

Member
Dricker du kall glögg?

Har hört rykten om att ljus glögg (som årgångsglöggen nästan alltid är) kan vara godare kall. Men nu värmer jag på ordentligt!

Jag och flickvännen fick i oss två flaskor av den på en kväll. Inte dum alls!

Den är väldigt fräsh, måste jag säga. Har en flaska rött som jag tänkte ha i mig senare som kommer balansera upp paletten lite. La tense 2008. Mycket, mycket rekommenderat!
 

fanboi

Banned
PS, om jag inte återkommer imorgon på någotvis har jag dött...

Ska köra till Sundsvall och handla julklappar... och det är värsta stormen på G.
 

squared

Member
Haha fanboi, om du kollar ut genom ett fönster på motsatt sida som du tog fotot på, så ser du min lägenhet..

Jag har för övrigt jobbat i det huset med i typ ett halvår..
 

-KRS-

Member
Nu snöar det så smått i Malmö också. Men det kommer inte lägga sig som vanligt. Fan vi har ju knappt ens snö på nyår oftast. Brukar komma mer i Januari-Februari.
 

waypoetic

Banned
Nån mer som testat Blossa 12 (årgångstjosan)? Sitter här och små-smuttar (dricker en hel flaska) och den är faktiskt helt ok. Lite väl sur för min smak kanske, även i värmt tillstånd.

Hej Sverige-gaf förresten!

Nepp. Däremot har jag provat Blossa's rödvinsglögg som är "spetsad" med cognac - MUMS!
 

waypoetic

Banned
Jadå, bart å härligt. Inget SLASK!

8e0a9d703b1211e2b4d922000a1fae83_6.jpg
 

kinoki

Illness is the doctor to whom we pay most heed; to kindness, to knowledge, we make promise only; pain we obey.
Perfekt jävla vinter. Stockholm har vit snö. Bussarna är försenade. Allt är rätt i världen och helgen ska avnjutas med trevligt sällskap, varm choklad och nybakade bullar. Kan inte bli bättre.
 

KAOz

Short bus special
Opeth på Club700 i Örebro ikväll. Någon som ska dit?

Ha, lirar de i mina kvarter? Skulle varit lite sugen om jag inte låg i världens manligaste förkylning idag.
Är inte Club700 lite, tja, litet för dem dock?

Urk. Seriöst, hatar att vara förkyld. Får världens djupaste röst, låter som en jävla Bandidos-biker pga det. Men hela bilden förstörs genom att det rinner så mycket ur varenda kroppsöppning i ansiktet att det ser ut som om jag varit med i en bukkake-video. Och svettas medans jag fryser. Fuck this shit.

RAGE!

Och whiskey.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
rinner så mycket ur varenda kroppsöppning i ansiktet att det ser ut som om jag varit med i en bukkake-video. Och svettas medans jag fryser. Fuck this shit.

RAGE!

Och whiskey.


Att säga något sånt är till mig som vad Bat-Light är till Batman.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Slås Bukkake-sinnet på då? Typ vibrerar i din penis, och så klickar du instinktivt på den tråd där det nämns?

Ne inte riktigt, jag börjar empati-rinna ur alla kroppsöppningar jag också, därefter klickar på instinktivt på vederbörande tråd.
 

kch

Member
Ha, lirar de i mina kvarter? Skulle varit lite sugen om jag inte låg i världens manligaste förkylning idag.
Är inte Club700 lite, tja, litet för dem dock?

Synd :( Krya på dig.
Har aldrig varit där så vet inte hur det ser ut. Hoppas det blir bra iaf :)
 

strafer

member
Var rädda om er nu, det är halt ute.

Ramlade på arslet två gånger.

Värsta var att andra gången var det en grupp tjejer som såg, fnittrade lite.

:(
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Små, snabba steg. That's how you do it. Inte drattat på arslet på flera, flera ååår!

Jag kommer inte ihåg den senaste vintern där jag inte ramlade. Jag dör av skratt varje gång det händer dock.
 

KAOz

Short bus special
Är det någon som tagit en kula för teamet och samplat årets julkalender?

För jag vill inte.

Yepp. Sträjt to da möterfakking dome!

Det var... dåligt.
Typ urkasst.

Gillade aldrig originalet, och nu den här uppföljaren är... ännu sämre. Känns bara fånig som fan. Och det är från första avsnittet.
 

Drencrom

Member
Yepp. Sträjt to da möterfakking dome!

Det var... dåligt.
Typ urkasst.

Gillade aldrig originalet, och nu den här uppföljaren är... ännu sämre. Känns bara fånig som fan. Och det är från första avsnittet.

Julkalendern har alltid varit fånig som fan, vi är bara inte 10 längre helt enkelt.
 

KAOz

Short bus special
Julkalendern har alltid varit fånig som fan, vi är bara inte 10 längre helt enkelt.

Nä, förra gick att se på som vuxen. Brukade sitta och glo på den när jag hade öppningsdagar på skolan jag jobbade på. Den var helt okej. Väldigt Dickens. Årets är bara... hemsk till 100%.
 
Top Bottom