• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

zon

Member
Ha, lirar de i mina kvarter? Skulle varit lite sugen om jag inte låg i världens manligaste förkylning idag.
Är inte Club700 lite, tja, litet för dem dock?

Urk. Seriöst, hatar att vara förkyld. Får världens djupaste röst, låter som en jävla Bandidos-biker pga det. Men hela bilden förstörs genom att det rinner så mycket ur varenda kroppsöppning i ansiktet att det ser ut som om jag varit med i en bukkake-video. Och svettas medans jag fryser. Fuck this shit.

RAGE!

Och whiskey.

Att säga något sånt är till mig som vad Bat-Light är till Batman.

Slås Bukkake-sinnet på då? Typ vibrerar i din penis, och så klickar du instinktivt på den tråd där det nämns?

Ne inte riktigt, jag börjar empati-rinna ur alla kroppsöppningar jag också, därefter klickar på instinktivt på vederbörande tråd.

69Z3a.jpg

Det första jag tänkte på när jag såg den här konversationen var att jag inte har sett en GGG video på länge... jag vet inte vad jag tycker om den reaktionen. :|
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Är det många här som har köpt en Wii U?

(visste inte att det fanns en svensk neogaf tråd!)

Jag väntar på att någon av er blåblodiga jäklar ska köpa mig ett ex i julklapp.

KAOz jag tittar på dig.
 
Är det många här som har köpt en Wii U?

(visste inte att det fanns en svensk neogaf tråd!)
Jag beställde en för några veckor sedan, men tyvärr dök det inte upp något paket i fredags. Enligt leverantören ska det komma en leverans i veckan, men de vet inte exakt vilket datum eller hur många enheter som kommer. Förhoppningsvis är det tillräckligt många för att räcka till oss som förbeställde.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Uh, hur fan kan man titta på Fear Factor, vidrigt som fan.

Jag är sjukt besviken på att nätverket valde att inte visa avsnittet där deltagarna skulle dricka stooora glas fyllda med hästsperma.
 

KAOz

Short bus special
Jag väntar på att någon av er blåblodiga jäklar ska köpa mig ett ex i julklapp.

KAOz jag tittar på dig.

Skulle kunna fixa ett till dig med billigare pris via kånäktjons med en av cheferna på en av Sveriges större spel och media butiker.
Men orka. ;P

Han berättade dock att deras midnight opening i Sverige för Wii U var typ en flopp. En mindre butik omsätter tydligen mer. Vet dock inte exakt hur mycket sanning detta är, då han mest sitter och väntar på att Nintendo ska brinna till grunden.
 

Ledsen

Member
Skulle kunna fixa ett till dig med billigare pris via kånäktjons med en av cheferna på en av Sveriges större spel och media butiker.
Men orka. ;P

Han berättade dock att deras midnight opening i Sverige för Wii U var typ en flopp. En mindre butik omsätter tydligen mer. Vet dock inte exakt hur mycket sanning detta är, då han mest sitter och väntar på att Nintendo ska brinna till grunden.

När jag jobbar på en sådan butik var det typ 0 kr marginal på konsoler, så imponerande om du lyckas fixa billigare pris!
 
Jag är sjukt besviken på att nätverket valde att inte visa avsnittet där deltagarna skulle dricka stooora glas fyllda med hästsperma.

Hur får man tag i stora mängder hästsperma? Det är nog värre för den personen som skulle fixa fram hästsperman än de som skulle dricka den.
 

Majine

Banned
Fan ta snön. Det är ett praktiskt helvete, inget annat. Alla barn som har roligt att åka pulka får helt enkelt sluta med det, och börja spela datorspel istället.
 

Musician

Member
Vaknade nu i morse med ett illavarslande illamående. Kan det vara vinterkräksjukan som är här och hälsar på, tro?

Och fy helvete för -23. Vart bor du egentligen? Boden? :p
 

squared

Member
Vaknade nu i morse med ett illavarslande illamående. Kan det vara vinterkräksjukan som är här och hälsar på, tro?

Och fy helvete för -23. Vart bor du egentligen? Boden? :p

Bor precis som Ledsen i Ljusdal. Kyligt var det! Men när jag gick ut på lunchen vid 12 så var det bara -19! Några grader mindre kallt, sen så är det bara att ta fram flipflopsen igen.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Hur får man tag i stora mängder hästsperma? Det är nog värre för den personen som skulle fixa fram hästsperman än de som skulle dricka den.

Det finns stora handskar och hästslidor... I know I'm an expert.

Also, att dricka 1500 ml hästjuice är nog tämligen värre än att producera det.

Käre dagbok : cyklade i morse, -15 , hade halsduk, den frös till is :eek:.
 

Cousteau

Member
I saw the cutest female walking this planet today at the mall.she was swedish.had the most adorable accent ever.I wanted to ask her something but my pants were getting so tight I had to make a quick exit. Damn she was smokin hot.With perfect skin.
 

strafer

member
I saw the cutest female walking this planet today at the mall.she was swedish.had the most adorable accent ever.I wanted to ask her something but my pants were getting so tight I had to make a quick exit. Damn she was smokin hot.With perfect skin.

0008_hhhf.gif
 

zon

Member
Vi hade regn innan, men vi har ett stort grått molntäcke över oss fortfarande så det känns som att snön kommer någon gång idag.
 

Labadal

Member
Vurpade 2 gånger idag. Skrattade ihjäl mig. Jag jobbar med barn, så de bildade blixtsnabbt en stor hög. Borde blivit arg, men skrattade bara ännu mer. Vintern kan trots min pessimism ha sina roliga stunder.
 

jorma

is now taking requests
Vurpade 2 gånger idag. Skrattade ihjäl mig. Jag jobbar med barn, så de bildade blixtsnabbt en stor hög. Borde blivit arg, men skrattade bara ännu mer. Vintern kan trots min pessimism ha sina roliga stunder.

Kallas det förresten fortfarande "böghög" på skolgården?
 

sinxtanx

Member
En mer politiskt korrekt term torde väl i så fall vara typ "Mångfaldshög", "Egensexualitetshög", "Medmänniskehög" eller dylikt.
 

Labadal

Member
Jupp. Det gör det.

Du skulle rodna om du hörde orden yngre ungar (6år och uppåt) slänger sig med nu också. sjukt.
Eller jag som är gammal.

Mångfaldshög passar verkligen in på skolan jag jobbar på. Riktigt roliga ungar dock. Fast jag får höra allt möjligt på skolgården, riktat både mot mig och barnen. Får vara skithård ibland. Lär mig nya svordomar på svenska, men jag kan nog svära på minst (utan överdrift) 20 olika språk. Man vet aldrig vad som ska hända. Helt omöjligt att förutspå hur en dag ska utveckla sig.
 
Top Bottom