• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

waypoetic

Banned
Mångfaldshög passar verkligen in på skolan jag jobbar på. Riktigt roliga ungar dock. Fast jag får höra allt möjligt på skolgården, riktat både mot mig och barnen. Får vara skithård ibland. Lär mig nya svordomar på svenska, men jag kan nog svära på minst (utan överdrift) 20 olika språk. Man vet aldrig vad som ska hända. Helt omöjligt att förutspå hur en dag ska utveckla sig.

... Vilken är den mest använda svordomen hos Sweden-GAF?
 

waypoetic

Banned
Åt helvete med kungafamiljen. Vill världen se en svensk ; en snygg modernsvensk som kan sköta en gård, laga mat, skjuta diverse vilt och som har charm - då borde Per Morberg va våran reklampelare ut mot världen.

Morberg_L.jpg


Vilken jävla karl!
 

Keen

Aliens ate my babysitter
2012s självklara variant av böghög (autocorrect ville ändra till böglyfta, wtf) är henhög.

Kukars används rätt flitigt, ibland med tillägget skymning eller vrede.
 

strafer

member
Alltså fuck this väder.

Bättre blir det inte av att man har glasögon och dom immar igen så man inte ser var man går, sen får man snö och skit i skägget.

Nej fan, hålla sig inne ftw.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Kukars vrede vad trött jag är, de där två sista GT igår känns svårt onödiga nu. Och ikväll är det ytterligare en julfest, skjut mig nu!
 
Stockholm stänger ner verksamheten som vanligt :( Var typ 60cm snö och helt oplogat när man skulle hämta ungen på dagis. Tack Stockholms stad!
 

KAOz

Short bus special
När jag gick hem idag i snöovädret tyckte jag att jag såg en isbjörn och pingvin. De stod tysta ett tag. Stirrade. Sedan föll de ihop, livlösa. Döda. Ihjälfrusna.

Jävla skitland man lever i när det är snö.
 

waypoetic

Banned
När jag gick hem idag i snöovädret tyckte jag att jag såg en isbjörn och pingvin. De stod tysta ett tag. Stirrade. Sedan föll de ihop, livlösa. Döda. Ihjälfrusna.

Jävla skitland man lever i när det är snö.

I WANT WHAT THIS MAN IS ON
 
Glass kan man inte äta i det här vädret. Ååååååååh, din tokiga dumming.

Grasscliper, du har dock rätt idé där! Byta ut strössel mot knark.... Hmmm.....

Äter glass varje dag sedan det började snöa. Hjälper mot RS-viruset som bosatt sig i halsen.
 

strafer

member
Skulle gärna sätta på Pernilla.

Blödde näsblod igår, fick i munnen, äckligt som fan.

Första gången jag "smakat" mitt blod.
 

Keasar

Member
Det är skillnad på att hantera 40 cm nysnö eller 1 cm nysnö. Sverige hanterar det sista ganska bra medan där jag bor, i London, allt helvete brakar loss.

Justja, har hört att engelsmän ballar ur totalt av snöflingor. Hur går det där just nu?
 
Top Bottom