• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
atabajs.jpg



nobel.jpg


metal.jpg


Jag undrar vad dom gör nu.



Killen längst bak var tydligen med och startade Napster.
 

Labadal

Member
Har surfat på min mobil idag. Något är fel med Comhems nät, så de håller på att fixa det. Det jobbiga är att de förväntas bli klara den trettonde. Suck.
 

Forsete

Member
Jag undrar vad dom gör nu.

Alfredo Pettersson - IT Chef
Richard Knöös - A-lagare
Tommy Carlberg - VD för Skandia Bank
Mattias Persson - Drog till Vietnam, blev av med benen i Tet-offensiven '68
Max Malmström - Sitter inne för trippelmord i Thailand

Enligt Flashback.

atabajs.jpg

Haha, så skön. :D

OH LAWDY LAWD. Hepp, halvsnuffsa på soffan till TWD tiem.
 

strafer

member
Alfredo Pettersson - IT Chef
Richard Knöös - A-lagare
Tommy Carlberg - VD för Skandia Bank
Mattias Persson - Drog till Vietnam, blev av med benen i Tet-offensiven '68
Max Malmström - Sitter inne för trippelmord i Thailand


Enligt Flashback.

atabajs.jpg

Haha, så skön. :D

OH LAWDY LAWD. Hepp, halvsnuffsa på soffan till TWD tiem.

Jag hoppas du skämtar.
 

KAOz

Short bus special
Alfredo Pettersson - IT Chef
Richard Knöös - A-lagare
Tommy Carlberg - VD för Skandia Bank
Mattias Persson - Drog till Vietnam, blev av med benen i Tet-offensiven '68
Max Malmström - Sitter inne för trippelmord i Thailand

Enligt Flashback.

Sounds legit som fan måste jag säga.
Verkligen.

Rolig fakta angående Vietnam dock; var typ bara 9 svenskar stationerade där under Vietnam-kriget. Träffade en av dem under en superfylla i Göteborg på något hotell. Han berättade att det mesta de gjorde var grupptransporter via båt. Typ de var amerikanarnas personliga chaufförer.
 

Forsete

Member
Flashback bros! Never lies!

;)

Rolig fakta angående Vietnam dock; var typ bara 9 svenskar stationerade där under Vietnam-kriget. Träffade en av dem under en superfylla i Göteborg på något hotell. Han berättade att det mesta de gjorde var grupptransporter via båt. Typ de var amerikanarnas personliga chaufförer.

Coolt. Inget dåligt jobb iofs, hellre det än att svettas och bli ihjälbiten av insekter i djungeln.

Jag minns när Saving Private Ryan hade premiär i Sverige. En svensk som stred på USAs sida i kriget var med på Dagen D, har för mig att han berättade att han överlevde genom att gömma sig under sina kamraters kroppar. :/

Sedan har vi ju de som stred för Waffen SS.
En bra dokumentär om det.
http://www.youtube.com/watch?v=iMvQjj1oMmY

En av dom - han som påstår sig ha varit lägervakt i någon koncentrationsläger är dock mytoman, visade det sig.
 

Ledsen

Member
Meh, ut och åk skidor och skridskor, grilla korv och ta vinterpromenader med er. Vintern är bara jobbig om man bestämmer sig för att den är det.
 

Forsete

Member
Meh, ut och åk skidor och skridskor, grilla korv och ta vinterpromenader med er. Vintern är bara jobbig om man bestämmer sig för att den är det.

Vem vågar åka skrillor vid -1 ? :p

Vinterpromenixa har jag gjort tillräckligt redan.
Sladdat med bilen också, inte roligt längre.

DE Ä INTE ROLIT!

v%C3%A5r.jpg
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Kommer ni ihåg när ens valuta var 50-öres tuggummin?

"VA?! Kostade din pappas bil så mycket? Det är ju fan femhundratusen tuggummin!"

Vad är det idag måntro, ipads och iphones? Barnhelveten.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Hm? I wasn't calling out your iPhone dude. Helvete heller att jag skulle köpa en jacka för 6 lax

Jag driver med dig ;p

Nu var jag påväg att tillägga " jag har inte ens en iphone " sen kom jag på att jag har en...
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
Shake e goare än Jenka.
Minns när man va 10 och såg alltid till att man hade en ficka full med 50 öres tuggummi från närmsta tobak.
 
Trodde strafer var den som hade länkat en Markoolio låt, men nepp, det var det du som gjorde.

Kolla in den här trailern : http://www.gametrailers.com/videos/qcu6pn/dark-exclusive-gameplay-trailer

Kolla inte till slutet, pausa, berätta vilka plattformar ni tror spelet ska släppas till. Min gissning
iOS
. Jag hade fel.

Lol på den där videon, måste ju vara nedladdningsbart.

Vilka var dom där lakrtitstuggummina? Var det shake? För dom var awesome. Förövrigt, bekräftade ni alla nu att ni var halvvägs till graven?
 

waypoetic

Banned
Lol på den där videon, måste ju vara nedladdningsbart.

Vilka var dom där lakrtitstuggummina? Var det shake? För dom var awesome. Förövrigt, bekräftade ni alla nu att ni var halvvägs till graven?

PC och X360.

Medelåldern för män är ju mellan 70-80 i det här landet. Jag är inte halvvägs dit.
 

KAOz

Short bus special
Corky, posta om du är okej med alla Valve nyheter.

Har dock goda insider-scoop nyheter till dig angående Steam. När Steam stängs ned kommer du bli refundad allt du har köpt där.
I Jenka.

Edit: Shit, allt snack om ålder fick mig att inse att jag har passerat halvvägs till 50 för bra länge sedan. Halvvägs till 60, here I come. :,I
 
PC och X360.

Medelåldern för män är ju mellan 70-80 i det här landet. Jag är inte halvvägs dit.

Såg det, men tänkte typ nedladdningsbart i stil med Walking Dead.

Inte du men alla andra. Pushar 30 och har sig. Inte för att det är något fel med det, några av mina bästa vänner är gamla...

EDIT: Har du tappat bort rullatorn Corky?
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Såg det, men tänkte typ nedladdningsbart i stil med Walking Dead.

Inte du men alla andra. Pushar 30 och har sig. Inte för att det är något fel med det, några av mina bästa vänner är gamla...

EDIT: Har du tappat bort rullatorn Corky?


Old-Man-Yells-At-Cloud-the-simpsons-7414384-265-199.gif


Lägg er, kl är snart midnatt!!!!!!!!!!!!!!
 

Forsete

Member
Snart halvvägs till 60. :( Feelsbadman.jpg

Så ska man arbeta till minst 75 kanske 85 när vi väl är där uppe, och få ut ~50% av lönen.
Ja fy fan, det gäller att börja spara redan nu (vilket jag gör, ansvarsfull som jag äro).

På tal om att snart dö, vad händer på onsdag tror ni? Överlever GAF? Eller blir det platt fall? Hypen är ju nästan överdrivet hög nu (inte ovanligt direkt), frågan är om Sony verkligen kan leverera? Bara ND visar en glimt av sitt nya spel SAMT ett Gran Turismo är jag nöjd.
Skrämmande hur likt en nintendofrälst man blivit "baja jaj få se Zelda och majio är jaj nöjd". :(

Edit: Fick just en brilant idé. Någon borde göra en gif med Iwata och Yamoto där de håller en Wii U och sedan texten "It eats money!" .. ni vet, motsatsen till DS-gifen.. roligt va?
 
Top Bottom