• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Forsete

Member
Hittade genom Gaaaaawgle.

0bbYeO9.jpg

Förvånansvärt liten skillnad.

Hoppas Sony bannar Crytek från att sprida sitt AIDS på PS4.

Vill ha detta nu.
http://www.youtube.com/watch?v=PJquZjtN0B4
Tänk er med next gen fysik och next gen NPC AI. O_O
 

Keasar

Member
Och där försvann hela helgen till Metal Gear Rising. Bästa spelet hittils i år. Bioshock Infinite har störst chans härnäst att trumpa detta.

Den känslan när man klarade sista bossen på Hard för första gången.
viking_fan.jpg

Oslagbart.
 

Drencrom

Member
Och där försvann hela helgen till Metal Gear Rising. Bästa spelet hittils i år. Bioshock Infinite har störst chans härnäst att trumpa detta.

Den känslan när man klarade sista bossen på Hard för första gången.
viking_fan.jpg

Oslagbart.

Nice att höra, blir att skaffa det senare till våren
 
Är inget spel som kommer ut på ett tag som jag är riktigt intresserad av, möjligen Tomb Raider men jag antar att ni alla känner till den myriad av anledningar som finns till att inte köpa spelet.

Annars såg jag Django Unchained idag, den var fet.
 

waypoetic

Banned
Durango In Chains

... För ryktet är väl att den inte har lika mycket minne? Eller ens en sekundär processor som kan göra allt möjligt i bakgrunden.
 

waypoetic

Banned
Vad hade varit om vi här i Sverige hade en "egen" spelkonsol? Hade vi varit så blinda av fanboyism som amerikanarna är med sitt Xbox?

Ericsson XperiaBox

/släpper ut hästsvansen

anders borg dropping bombsss
 
Vad hade varit om vi här i Sverige hade en "egen" spelkonsol? Hade vi varit så blinda av fanboyism som amerikanarna är med sitt Xbox?

Ericsson XperiaBox

/släpper ut hästsvansen

anders borg dropping bombsss

Gizmondo säger hej!

Edit: tydligen tillverkad i Amerika men Uppsala-maffian stod bakom.
 

jorma

is now taking requests
Är inget spel som kommer ut på ett tag som jag är riktigt intresserad av, möjligen Tomb Raider men jag antar att ni alla känner till den myriad av anledningar som finns till att inte köpa spelet.

nej? har dom tagit bort laras stön?

edit: min killzone lore var inte helt uppdaterad uppenbarligen
trodde det var en prequel eftersom det verkade som att helghan och normala svennar bodde på samma planet..:p
 

waypoetic

Banned
nej? har dom tagit bort laras stön?

edit: min killzone lore var inte helt uppdaterad uppenbarligen
trodde det var en prequel eftersom det verkade som att helghan och normala svennar bodde på samma planet..:p

De är alla människor. De kommer från samma planet - jorden.

Alla sci-fi shooters är inte Halo.
 
Aldrig hört talas om.

Hursom så är det nutid jag pratar om ;)

Bah Gizmondo är ju ett av dom största failsen någonsin, utbilda dig.

nej? har dom tagit bort laras stön?

edit: min killzone lore var inte helt uppdaterad uppenbarligen
trodde det var en prequel eftersom det verkade som att helghan och normala svennar bodde på samma planet..:p

Nej stönen är kvar, vilket i sig är ett problem i och med att min ytterdörr inte är ljudtät för fem öre, alla kommer tro att jag sitter och tittar på porr. Dessutom tycker jag att det verkar vara alldeles för mycket pang pang i spelet.
 

jorma

is now taking requests
Nej stönen är kvar, vilket i sig är ett problem i och med att min ytterdörr inte är ljudtät för fem öre, alla kommer tro att jag sitter och tittar på porr. Dessutom tycker jag att det verkar vara alldeles för mycket pang pang i spelet.

Alla tror garanterat redan att du tittar på porr. Jag tror att alla mina grannar tittar på porr, och de är nästan uteslutande barnfamiljer..:)

Men vad är problemet med TR då? Tyckte det såg bra ut på E3, och det gjorde väl alla andra oxo vad jag minns..
 
Alla tror garanterat redan att du tittar på porr. Jag tror att alla mina grannar tittar på porr, och de är nästan uteslutande barnfamiljer..:)

Men vad är problemet med TR då? Tyckte det såg bra ut på E3, och det gjorde väl alla andra oxo vad jag minns..

Hah ja det vore väl konstigt annars. Men det gör det inte mindre pinsamt för det, hade jag haft hörlurar hade det inte varit något problem.

Nu är inte jag något inbitet Tomb Raider-fan som hatar det nya spelet pågrund av att det inte är som de gamla, men dissonansen mellan vad dem försökt presentera spelet som (oerfaren Lara som inte vill döda) till vad det verkar vara (psykopat-Lara) ändå är störande. Men det i och för sig bara ett tv-spel.
 

Ledsen

Member
Bah Gizmondo är ju ett av dom största failsen någonsin, utbilda dig.



Nej stönen är kvar, vilket i sig är ett problem i och med att min ytterdörr inte är ljudtät för fem öre, alla kommer tro att jag sitter och tittar på porr. Dessutom tycker jag att det verkar vara alldeles för mycket pang pang i spelet.

Fast det gör du väl, även om du då har hörlurar/sänkt volym? Ser inte problemet :)
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
jC5vgTjpvpGrI.jpg


Inte thaibrudar längre verkar det som.

Detta samt Travelgirls.com som enligt dom själva INTE är en eskortsajt, säger dom på sidan. Mhm jaja..
 
Top Bottom