• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Forsete

Member
Stormvindar och kraftigt snöfall drar in över Jämtlands- och Dalafjällen idag. SMHI har utfärdat en klass 2-varning. Trafikverket avråder bilister och sportlovsfirare från att ge sig ut på vägarna i området.

Behåll er storm för er själv plox. 6-7 grades förväntas här. Jelly?
 

KAOz

Short bus special
Corky, är du på SVT1 nu då?

Melodifestivalen är i din hemstad. Och kallade Värmland överskattat.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Corky, är du på SVT1 nu då?

Melodifestivalen är i din hemstad. Och kallade Värmland överskattat.

Jag ser inte på tv :[

Värmland? Överskattat? Som att kalla ett äpple ambrosia.
 

Forsete

Member
+7 nu, och solsken! Fast det blåser ganska mycket, men det är bara mysigt.

Todeys misärinlägg: Mitt VDSL slutade fungera förra veckan. No biggie, det drar igång snart igen. Inte första gången det blir driftavbrott. Andra dagen, fortfarande inget. Efter jobbet kontaktar jag kundtjänst och dom ber mig göra det vanliga bajset. Till slut ska de skicka ut en tekniker, det ska vara löst inom 3 arbetsdagar. Lé Fu!
Nu är det den tredje dagen, ingen arbetsdag iofs (or is it?). Fortfarande nere och nu har jag bränt igenom bandbredden på min telefon (ansluten till datorn) samt ett gratis 3G abbo som jag fick av 3.

Jag lider verkligen med jänkarna som måste leva med caps på sina anslutningar. Jag hade ju ingen tanke på hur fort det går åt egentligen. 5GB? Lawl, det varar säkert en hel månad. Det varade 1 dag, säkerligen tack vare GAFs förkärlek till 50MB stora GIFs.
 

zon

Member
Cdon säljer Far Cry 3 (nedladdning) för 199 kr. Jag köpte det och håller på att installera det nu. Det borde vara värt pengarna vid det priset.
 
+7 nu, och solsken! Fast det blåser ganska mycket, men det är bara mysigt.

Todeys misärinlägg: Mitt VDSL slutade fungera förra veckan. No biggie, det drar igång snart igen. Inte första gången det blir driftavbrott. Andra dagen, fortfarande inget. Efter jobbet kontaktar jag kundtjänst och dom ber mig göra det vanliga bajset. Till slut ska de skicka ut en tekniker, det ska vara löst inom 3 arbetsdagar. Lé Fu!
Nu är det den tredje dagen, ingen arbetsdag iofs (or is it?). Fortfarande nere och nu har jag bränt igenom bandbredden på min telefon (ansluten till datorn) samt ett gratis 3G abbo som jag fick av 3.

Jag lider verkligen med jänkarna som måste leva med caps på sina anslutningar. Jag hade ju ingen tanke på hur fort det går åt egentligen. 5GB? Lawl, det varar säkert en hel månad. Det varade 1 dag, säkerligen tack vare GAFs förkärlek till 50MB stora GIFs.

Kommer ihåg att jag hade 5 gig limit på ett trådlöst för några år sedan. Så jäkla ovärt, om jag lyssnade på spotify kom man upp till gränsen på bara några dagar.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Cdon säljer Far Cry 3 (nedladdning) för 199 kr. Jag köpte det och håller på att installera det nu. Det borde vara värt pengarna vid det priset.

Inte ens värt 99 kr tyvärr.
 

Bri

Member
Oj! SweGAF - veckans kontrovers? Far Cry 3 har ju fått TOKHYLL.

Vore intressant att höra varför det inte är ens 99 bagis!

Har inte spelat spelet själv, ska tilläggas.
 

Forsete

Member
Vilken del är det denna gång?

Jag minns när jag stängde in min Sim dude i badrummet. <.<
City dude. Vanliga sims var det länge sen jag lirade.

Nu är nätet igång igen. Fel i någon central. Ska begära ersättning nu iaf. Det tog ju 5 dagar innan det hoppade igång igen.

Fan att skriva med SwiftKey Flow fungerar hyfsat ändå.
 

Forsete

Member
Var hälsad ärade Snappehane.

Breaking_Wheel.jpg
 

Bri

Member
Bra skrivet!

Kom på mig själv att jag spenderade timmar till att leta blommor i Red Dead Redemption och blev lite irriterad på mig själv. Sen fick jag nog av Skyrim också. Så mycket menlöst skit som jag utsatte mig för i det.

Jag råkade precis köpa Mortal Kombat till PS Vita för 349kr av misstag. Som bonus äger jag inte ens Vita. Gick in på PS Plus-sidan på PSN och kollade vilka gratislir jag kunde sno åt mig, såg att det var ett streck över Mortal Kombat, som det brukar vara när spel är gratis, gick in och tröck på "Confirm Purchase", precis efter insåg jag att det inte stod "0kr" utan "349kr" men hann inte avbryta.
 

Drencrom

Member
Bra skrivet!

Kom på mig själv att jag spenderade timmar till att leta blommor i Red Dead Redemption och blev lite irriterad på mig själv. Sen fick jag nog av Skyrim också. Så mycket menlöst skit som jag utsatte mig för i det.

Jag råkade precis köpa Mortal Kombat till PS Vita för 349kr av misstag. Som bonus äger jag inte ens Vita. Gick in på PS Plus-sidan på PSN och kollade vilka gratislir jag kunde sno åt mig, såg att det var ett streck över Mortal Kombat, som det brukar vara när spel är gratis, gick in och tröck på "Confirm Purchase", precis efter insåg jag att det inte stod "0kr" utan "349kr" men hann inte avbryta.

Surt, råkade själv köpa Vanquish på storen, vilket jag dock inte ångrade :)
 
Top Bottom