• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Forsete

Member
Det där är bara propaganda, vi skåningar behandlar inte er norrlänningar (dvs allt ovanför skåne) på det där viset.

Oi vey!
Kom just på att vi är brothers-in-arms mot överheten.
Nils Dacke bitches, never forget, never forgive!
 

Drencrom

Member
sex laskar in en laskask

åtta korvar i en konservburk

-----

Denna post är sponsrad av:

QzwXcqp.jpg
 
RTAeVuU.jpg


Från Mila Kunis intervjutråden.

Men gaah, vem är snubben till höger. I mitt något onyktra tillstånd vill jag säga Paul McCartney.

EDIT: Men samtidigt är han för långt gången i balding processen allt för tidigt för att vara Paul.
 

ksan

Member
http://i.imgur.com/RTAeVuU.jpg[IMG]

Från Mila Kunis intervjutråden.

Men gaah, vem är snubben till höger. I mitt något onyktra tillstånd vill jag säga Paul McCartney.

EDIT: Men samtidigt är han för långt gången i balding processen allt för tidigt för att vara Paul.[/QUOTE]

Det är Stanley Kubrick tror jag.
 

waypoetic

Banned
Svenska tidningar har ju oftast bara intresset att rapportera "dåliga" nyheter, oavsett inrikes eller utrikes - så jag blev positivt överraskad när jag hittade den här guldklimpen (!):

Koenigsegg firar hundra med guld
På bilsalongen i Genève drog den svarta bilen med guldglänsande linjer många blickar till sig. Den är såld till en affärsman och bilsamlare i Hong-Kong, som betalar runt tio miljoner kronor.

Koenigsegg-Guld_1014690c.jpg
http://www.svd.se/naringsliv/motor/koenigsegg-firar-hundra-med-guld_7971916.svd
 

waypoetic

Banned
Tittar på första avsnittet av "Vikings" just nu och för att vara en serie som ska handla om vikingar så är det bara en enda nordisk skådespelare som är med - Gustaf Skarsgård. Kasst. Det syns ju på dessa "vikingar" att dom är långt ifrån nordbor...
 
Är några stycken i min facebook-feed som delat någon "officiell" bild på PS4an för att få bli en betatestare av systemet. Det är inte ens rätt kontroll på bilden.

Tittar på första avsnittet av "Vikings" just nu och för att vara en serie som ska handla om vikingar så är det bara en enda nordisk skådespelare som är med - Gustaf Skarsgård. Kasst. Det syns ju på dessa "vikingar" att dom är långt ifrån nordbor...

Det finns redan en utmärkt serier om vikingar med bara nordbor i rollerna.

http://www.youtube.com/watch?v=dkZ6CD3ZvCM
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Alltså varför är Sean-banan en sak/person? Jag hatar världen.

KAOz, hjälp mig hata.
 
När jag var liten var det Ronny & Ragge så nivån har snarare höjts.

Men Ronny & Ragge var grymma. Sean Banan är okej i min bok ska jag tillägga, har inget emot honom. En rolig anekdot jag har om honom är dock när han uppträdde på jobbet för ca två år sedan. (Jag har jobbat på en viss djurpark utsatt av granskning ifrån media senaste halvåret.) Artister som Markoolio, Eric Saade och Amy Diamond har uppträtt och spelat hela set. En dag är det Seans tur och han öppnar med Skaka Rumpa, hör att han spelar två låtar till (scenen var inte inom synhåll för mig) och sen spelar Skaka Rumpa igen. Det var lite konstigt tyckte jag, men direkt efter kommer ett tåg av människor ifrån scenhållet. Det var hans sista låt. Så han uppträdde med fyra nummer vara första och sista var samma låt. Lite beigt.
 

KAOz

Short bus special
Poetic, Corky, kaeft om ålder.

Jag är äldre än er båda.

Och imorgon har jag exakt två år kvar till 30. Urk. Två år. Ingenting för fan.

Dags att bjuda hem alla på smörgåstårta. Samla familj och vänner. Hålla ett tal. Och sedan, under talet, plocka fram hagelbrakaren och blåsa skallen av sig och landa i smörgåstårtan. Fuck.
 
Poetic, Corky, kaeft om ålder.

Jag är äldre än er båda.

Och imorgon har jag exakt två år kvar till 30. Urk. Två år. Ingenting för fan.

Dags att bjuda hem alla på smörgåstårta. Samla familj och vänner. Hålla ett tal. Och sedan, under talet, plocka fram hagelbrakaren och blåsa skallen av sig och landa i smörgåstårtan. Fuck.

Ah, det ridderliga sättet att dö på. Du, Kurt Cobain och Hunter S. Thompson kan bilda klubb.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Poetic, Corky, kaeft om ålder.

Jag är äldre än er båda.

Och imorgon har jag exakt två år kvar till 30. Urk. Två år. Ingenting för fan.

Dags att bjuda hem alla på smörgåstårta. Samla familj och vänner. Hålla ett tal. Och sedan, under talet, plocka fram hagelbrakaren och blåsa skallen av sig och landa i smörgåstårtan. Fuck.


Backa nu, fyller 35 i år...
 
Top Bottom