• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Fan värsta bingogänget på swe-gaf tydligen.


Hade vi inte ålderssnack för några sidor sen?

Minnesförlust och ålder vettu... hand i hand.

Poetic, Corky, kaeft om ålder.

Jag är äldre än er båda.

Och imorgon har jag exakt två år kvar till 30. Urk. Två år. Ingenting för fan.

Dags att bjuda hem alla på smörgåstårta. Samla familj och vänner. Hålla ett tal. Och sedan, under talet, plocka fram hagelbrakaren och blåsa skallen av sig och landa i smörgåstårtan. Fuck.


PBF032-Todays_My_Birthday.gif
 

KAOz

Short bus special
Tack så hemskt mycket allihopa!

Brought a little tear to my eye.

Nu ska jag ta min rullator och göra lite morgonkaffe. Och äta gårdagens tårta till frukost. Fuck YES!
 

jorma

is now taking requests
efter 30 brukar det väl mest vara kondoleanser som delas ut. bara ett år närmare döden, det är allt som händer.
 

Ledsen

Member
Då hatar jag väl Sverige då. Eller jag hatar inte snö, jag hatar kyla. Lite snödrivor hade varit helt ok i 20 graders värme.

Ta på dig kläder då! "Jag hatar kyla" är en sån klyscha. Man fryser inte med dunjacka och täckbyxor. Om du hade sagt "jag hatar tjocka kläder" hade jag kunnat bjuda på den :)
 

jorma

is now taking requests
Ta på dig kläder då! "Jag hatar kyla" är en sån klyscha. Man fryser inte med dunjacka och täckbyxor. Om du hade sagt "jag hatar tjocka kläder" hade jag kunnat bjuda på den :)

Jag h a t a r kyla. Nästa gång jag åker till Kina ska jag köpa 300 flaskor hårspray med freongas. Så gör jag mitt för miljön. Lite växthuseffekt skulle sitta fint just nu.
 

Forsete

Member
Jag h a t a r kyla. Nästa gång jag åker till Kina ska jag köpa 300 flaskor hårspray med freongas. Så gör jag mitt för miljön. Lite växthuseffekt skulle sitta fint just nu.

Freon gör bara solstrålarna dödligare bro.

Köp en rejäl jänkare som du har på tomgång 24/7 på bakgården, det gör susen och retar gallfebern på miljöpartister. Sånt gillar vi.
 

jorma

is now taking requests
Freon gör bara solstrålarna dödligare bro.

Köp en rejäl jänkare som du har på tomgång 24/7 på bakgården, det gör susen och retar gallfebern på miljöpartister. Sånt gillar vi.

Hmm, ok. Whatever works. :)

Jag glömde för övrigt ugnen på inatt. Var härligt varmt i köket när jag vaknade.
 

kch

Member
Seniltimer till spisen nästa? på tal om ålder.. ;)
Jag borde ha senilband till glasögonen. Värsta early 90's haha. Minns att jag hade det på ett par solglasögon som liten.
 

Pachimari

Member
Have any of you guys been to the Apple stores? Are they impressive? I have been thinking of going there as I live in Copenhagen, so I would just need to take the train.

I also saw you recently got a new HUGE mall.
 
Top Bottom