• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Verano

Reads Ace as Lace. May God have mercy on their soul
Im not swedish but I thought this was cool:
BFtIYS6CQAAV0ct.jpg:large


Jävla metal!!!! \m/
 

Knugen

Member
Fan, moderkortet på stationära datorn funkar igen och sen åt jag en kebabrulle. Sen slog fyllan på och det var gött. Kunde liggat men kompisen var för full så jag var tvungen att titta efter han. Sen en kababtalrik med mild sås. Och sen åka bil hem med en polare jag hade inte sätt på länge.

4/5 bedömer jag kvällen.
 

Terra

Member
Fan, moderkortet på stationära datorn funkar igen och sen åt jag en kebabrulle. Sen slog fyllan på och det var gött. Kunde liggat men kompisen var för full så jag var tvungen att titta efter han. Sen en kababtalrik med mild sås. Och sen åka bil hem med en polare jag hade inte sätt på länge.

4/5 bedömer jag kvällen.

Haha...det var en riktigt intressant review!
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Kul att komma hem efter nattåget från Åre, med 40-50 kilo packning, till en trasig hiss. 7 trappor. Död.
 

Forsete

Member
Ah yiss.

Nu var det så varmt att ACn hoppade igång i bilen. För första gången i år.
Ca. 5 grades ute men åas skiner solen så det blir varmt och gutt i bilarna. :)
 

zon

Member
12.00 gick jag ut, då sken solen och det var klar himmel.

12.30 gick jag ut igen, då snöade det och ett stort mörkgrått molntäcke hade lagt sig över himmelen.

#svenskvår
 

Groof

Junior Member
12.00 gick jag ut, då sken solen och det var klar himmel.

12.30 gick jag ut igen, då snöade det och ett stort mörkgrått molntäcke hade lagt sig över himmelen.

#svenskvår

Haha nej men säg inte såna här äckliga saker. Man ska ju själv dra sig utåt snart.
 

jorma

is now taking requests
De glömde iofs "Snart kommer Ledsen och waypoetic och ber en sätta på sig lite kläder istället för att gnälla och då smyger jag runt och hugger dom i ryggen-kylan" :)
 

zon

Member
Jag tänkte vi kunde döpa de till CHOCK-GODIS. Det känns passande för kvällstidningsredaktionerna. Allting ska ju vara HEMSKT och CHOCKERANDE. Vill man inte ha CHOCK-GODIS så kan man ju alltid prova på våra Lögnpastiller, också tillverkade av slöddret som har sitt näste inne på kvällstidningarnas redaktioner.

Och Groof köp något godis då för fan. Jag var och inhandlade 400 gram choklad bara för att. Du kan inte sitta en hel påsk utan något godis!!
 

zon

Member
I någon stat finns fortfarande en lag som säger att om kvinnor ska köra bil så måste en man gå framför bilen med en skylt som meddelar andra bilister att det är en kvinna bakom ratten.

Det är ett land med en väldigt underlig idé om vad "frihet" är.
 

Groof

Junior Member
I någon stat finns fortfarande en lag som säger att om kvinnor ska köra bil så måste en man gå framför bilen med en skylt som meddelar andra bilister att det är en kvinna bakom ratten.

Det är ett land med en väldigt underlig idé om vad "frihet" är.

Hallå, det heter ju människa, inte kvinniska.
 

jorma

is now taking requests
I någon stat finns fortfarande en lag som säger att om kvinnor ska köra bil så måste en man gå framför bilen med en skylt som meddelar andra bilister att det är en kvinna bakom ratten.

Det är ett land med en väldigt underlig idé om vad "frihet" är.

Well, jag tror väl ändå att vi alla är överens om att ibland måste ju "freedom" stå tillbaka lite för "public safety", höhö :p
 

Forsete

Member
Random.

Torsdagen, pigg som en mört, kände mig lite halvrisig på kvällen dock. Igår, 40 i feber. Idag, fullt normal igen.

What gives? Varför har man bara feber under 1 dag? Jag är ju inte ens förkyld.
Inte för att jag klagar, men va tusan?

Och happy birfday to me! Kanske därför? ;)
 
Top Bottom