• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

KAOz

Short bus special
Fick reda på hur min lägenhet där nere ser ut och vart den ligger osv.

Inte illa... inte illa alls :

4110011805_f3f89d4943_o.jpg

Och det tror du på? Pysch. Visst, din lägenhet finns i bilden, men den är inte fokus. Ligger framför det där stora huset på bilden.
Ser ut typ så här:
8Wmc2Ny.jpg
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Och det tror du på? Pysch. Visst, din lägenhet finns i bilden, men den är inte fokus. Ligger framför det där stora huset på bilden.
Ser ut typ så här:
8Wmc2Ny.jpg

A house fit(t) for a king.

Ah okej, soft. Har ni grabbs hört talas om det där nya partiet i USA btw? Tror det hette lemon party. Ni borde kolla upp det.

Hörde att de serverade Blue Waffles på deras partikonvention. Bandet Tub Girl spelade också nu när jag tänker efter.


....


..

Goatse.
 

zon

Member
Det borde vara lag på att varje person som vill använda internet måste först titta igenom goatse albumet. Bara för att.
 
Shit asså, hittade precis värsta roliga flashspelet. Meatspin.com. Hur många varv klarar ni?

EDIT: Finns det någon Norge-tråd? Vi har ju våran ubertråd och danskarna har sin mesiga lilla icke-tråd.
 

Knugen

Member
Har ny hört talats om dem där danska forskarna som har lyckas skapa zombies?

Jag tror projektet heter no brain eller något liknande...
 
11:e juni blir sinnessjuuuuuk. Undrar vilka tider jag jobbar då. Hoppas man kan vara uppe till 03:00 och se på Sony, men det beror ju lite på när man börjar dagen efter.
 

ksan

Member
Fan vad människor är helt jävla tappade, kanske den mest patetiska debatten jag har sett. Enda positiva va väl att de inte hade nån expert från Nationaldemokraterna med som ryssarna brukar ha.
 

Knugen

Member
Fan gubbar nu var vi på sida 3, nu ligger vi i lä med andra ord så snacka mer om väder!

Soligt här med en svag bris luft och det har blåst mycket dem senaste dagarna så förhoppningsvis så blir det att jobba lite på solbrännan idag.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Byråkratiska muppar på ambassaden alltså det är ju helt jävla otroligt...
 

Groof

Junior Member
Byråkratiska muppar på ambassaden alltså det är ju helt jävla otroligt...

Tro mig, det blir bara värre. Lång historia, men den svenska ambassaden i Korea fick mig nästan deporterad pga deras egna okunnighet. Stay strong Corkmeister.
 

Kenka

Member
yep that too, but that always happens with these things. I bet the Stockholm rioters are like "huh wait who the fuck are you" to the guy with the Skåne accent standing there throwing bricks alongside them.

Somehow, I can perfectly picture that in my head.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Ikväll, Elitloppshelgen till ära, ska det ätas häst på Restaurang Djuret i Gamla Stan. Hästlasagne, hästburgaren Mack Lobell med västkusksallad, osv. Kommer bli episkt.
 
vafan hände med LOST tråden? :(

den bara låstes

Finns det en LOST tråd? Seriöst? Jag hade ingen aning. Älskar LOST. Borde snart se igenom alla säsonger en gång till. Får göra det under sommarens ensamhet.

Om tråden blev låst kan det vara för att det var för många sidor kanske.
 
Top Bottom