• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Okej, då börjar vi väl om från början då.

Hej,

Gillar du Lost?

Mvh
Strafer

För i helvete nej, snacka om att dra ut på en serie och förstöra den totalt. Väldigt spännande de(n) första säsongerna. Sen vet jag fan inte vad som hände...usch nej fy... blä.


Sopranos, där har vi en serie med jämn kvalité rakt igenom och utmed hela seriens längd, inte i närheten av aborten som var Losts andra halva, eller de sista 70% av Dexters säsonger för den delen.
 

strafer

member
För i helvete nej, snacka om att dra ut på en serie och förstöra den totalt. Väldigt spännande de(n) första säsongerna. Sen vet jag fan inte vad som hände...usch nej fy... blä.


Sopranos, där har vi en serie med jämn kvalité rakt igenom och utmed hela seriens längd, inte i närheten av aborten som var Losts andra halva, eller de sista 70% av Dexters säsonger för den delen.

Jag frågade inte dig.
 
Jag frågade inte dig.

Got damn.

Det var tack vare mig de bytte ut Leif Loket mot Lasse Kronér, jag vet vad jag pratar om.

image.php
 

strafer

member
Jag hade en där jag låg på en strand. Klarblå himmel. Varmt som satan.

Men precis när något mysigt händer så vaknar jag. Daaaamn you.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Urghel. Femrätters hästmiddag, vin, sprit, utgång, mer sprit, hem 4 med hemsläp, sova 6 timmar, spela usel golf. Nu död, döööööd.
 
Verkstadsindustrin. Har flextid från 6-9 så självklart börjar man vid 6. Sluta vid 3 är rätt så nice, då offrar jag gärna min morgon.

Heh, jag hade nog valt att börja nio. Jag förstår dig men jag själv är i det närmaste förstörd när jag går upp så tidigt, men det är väl i och för sig en vanesak. Jag har så jäkla svårt att somna. När jag ska upp tidigt går jag ibland och lägger mig redan vid 22:00 men jag somnar inte fören runt 02:00 eller 03:00, vilket är ett bekymmer :/ Hatar att ligga i sängen och stirra i taket.


Det där första såg ut som hundspya med lite gräs till, men det kanske smakade bättre än det såg ut.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Heh, jag hade nog valt att börja nio. Jag förstår dig men jag själv är i det närmaste förstörd när jag går upp så tidigt, men det är väl i och för sig en vanesak. Jag har så jäkla svårt att somna. När jag ska upp tidigt går jag ibland och lägger mig redan vid 22:00 men jag somnar inte fören runt 02:00 eller 03:00, vilket är ett bekymmer :/ Hatar att ligga i sängen och stirra i taket.



Det där första såg ut som hundspya med lite gräs till, men det kanske smakade bättre än det såg ut.

Ja, det smakade bättre än hundspya med lite gräs.
 

Forsete

Member
Heh, jag hade nog valt att börja nio. Jag förstår dig men jag själv är i det närmaste förstörd när jag går upp så tidigt, men det är väl i och för sig en vanesak. Jag har så jäkla svårt att somna. När jag ska upp tidigt går jag ibland och lägger mig redan vid 22:00 men jag somnar inte fören runt 02:00 eller 03:00, vilket är ett bekymmer :/ Hatar att ligga i sängen och stirra i taket.

Lider lite av samma sak. Men kör man på knäcks man till slut och faller in i ledet.
 
Top Bottom