Hypereides
Member
Was busy writing my exam essay/paper on trade and listening to jazz on P3.
Switched on TV2, but Im passively listening to the debate.
Switched on TV2, but Im passively listening to the debate.
-Han vrøvler nu. Prøver på at give et logisk/retfærdigt grundlag til hvorfor det giver mening for unge der dropper ud af skolen til at deltage i bande miljøet...
-Ham den unge 14-årig Ismael er en sej knægt. Fornuftig dude.
Vil du da ikke mene at en person der intet har at tage sig af i hverdagen har en større chance for at blive bandemedlem end en person med normal stabil skolegang eller arbejde ?
Og ja den knægt kan nogle gang være en værre én men for det meste er han en venlig og sjov lille fyr.
Så den på EB, syntes den var meget skæg
Så skal jeg da lige love for at varmen kom til Danmark.
Vi skal have gang i tråden her igen.
Mig og kæresten har 1 årsdag om en uge, men hvad kan jeg finde på af oplevelser og en gave? Jeg har ikke det store budget at gøre godt med.
visited copenhagen for the weekend. most expensive city i've been to. more than nYC, than London, than Singapore
visited copenhagen for the weekend. most expensive city i've been to. more than nYC, than London, than Singapore
Oslo is much cheaper. Especially when it comes to alcohol.
But on the downside, you'll be in Norway
Where are you? I'm in Valby at a parking lot now.I'm in Copenhagen RIGHT NOW. Leaving tomorrow -anyone want to hang out for a couple hours?
I thought Stockholm was bad, but this place is brutal.
Where are you? I'm in Valby at a parking lot now.
Oh I go there every day. I'll probably come by Norreport in a moment.Dunno the city really, I'm near Nørreport station.
What was that stuff that you guys were talking about a few weeks ago regarding Christiania?
Oh I go there every day. I'll probably come by Norreport in a moment.
Dunno the city really, I'm near Nørreport station.
Hey dude, if you feel like you can meet me later today. I'm going swimming in a hour, and I'll swim for about a hour. But if you can I we can arrange to meet up at a cafe I know on Nørrebro.
Cool, I'll send you a pm with my e-mail, just send me the details when you're finishing up.
Edit: lol, you're someone else, impromptu GAF meetup!!!
Spontaneous GAF-meeting 7/5-2013 Copenhagen!
I'll pm you my mobile phone number, so you have direct contact to me.
My phone doesn't work.
Thanks for the drinks highluxury!
er alle danskerne gået i tidlig Sommer ferie..? ;o)
Jeg arbejder hårdt. Eller jeg blev nødt til at arbejde hjemmefra i går pga røg...
Säljer ni korv här eller?
Säljer ni korv här eller?