That would be swedish, and sure.
Hvorfor snakker du engelsk?

That would be swedish, and sure.
Da jeg var i Gøteborg fik jeg noget der blev kaldet Kalles korv eller noget i den stil.
Det var en pølse med kartoffelmos og.........rejesalat. Ja, en ordentlig klat industri rejesalat.
Det var bare klamt. Helt ærligt, Sverige.
Hvorfor snakker du engelsk?Jeg skjønner dansk (hvertfall i text).
Er det egentlig noen god grunn til at denne tråden er danmark-gaf og ikke like greit skandinavia-gaf? Vi har vel alle tre broderfolkene nok til felles til at vi også hadde klart å organisere oss i samme tråd? Min mening er ihvertfall at det ville blitt mye mer interessant![]()
Jeg har faktisk aldrig spist Surströmming selv om jeg spiser masser af fisk.
Det må jeg prøve.
I think the Swedes tried to have a thread of their own but I guess Evilore deleted it because it was so sad.
Hvorfor skriver du engelsk til meg? Jeg forstår da utmerket godt dansk![]()
I wanted the whole world to be able to read about the sad fate of Sweden-GAF.
Lol ok. Finnes det noe Norge-gaf? Eller er jeg dømt til å henge her med dere kartofel-spisende dansker?
I det mindste har vi smør!
Da jeg var i Gøteborg fik jeg noget der blev kaldet Kalles korv eller noget i den stil.
Det var en pølse med kartoffelmos og.........rejesalat. Ja, en ordentlig klat industri rejesalat.
Det var bare klamt. Helt ærligt, Sverige.
I det mindste har vi smør!
Pfff. Sweden-GAF lever! Vi blev så stora att vi hamnade på off-topic community bara.
(Jag är svensk)Den tiden kommer för er också snart, danskar.
Vi har smør, men det smaker ikke godt sammenlignet med dansk![]()
Syntes bestemt jeg husker en lille smørkrise i havde omkring jul![]()
#1 in happiness but only 117th in friendliness toward visitors? Why you so selfish?![]()
#Undeserved
ONLY TEARDROPS
Random football fan.Is the girl in your avatar just someone random?
Dammit, Scandinavia, I hate your superior genes.
Grattis Danmark.
Min present till er är Skåne, Blekinge och Halland.
<3
What if an Unstoppable Swedish Girl meets and Immovable Danish Girl?
:O
Hvem er Emil Vahl
Dear friends in Copenhagen, I have a question for you, I hope you guys can help me.
I am looking for a small theater with a capacity of 50-200 seats which has a concert piano in the city of Copenhagen. Any suggestions??
Things is, I am trying to co-organize with an association an event with a piano recital but They are too busy and I am in charge of finding a suitable place, problem is, I am not there and have no idea where to look, google only suggests the biggest most improtant theaters which I can't use.
any help? it would be great is anyone could help me here.
EDIT: lol, as if the thread wasn't nearly dead enough, because of this post it was moved to Off-topic community. I am sorry![]()
Jazzhus Montmatre has that kind of capacity (300).
La fontaine and Mojo blues bar are other viable options (100).
Jazzhouse has the largest (500).
Not Danish but I live in Malmö so I have plenty of experience with you guys.![]()
Jeg har faktisk aldrig spist Surströmming selv om jeg spiser masser af fisk.
Det må jeg prøve.
Thanks a lot for that!
I googled all those and they seem to be strictly Jazz oriented, I think I have to inquire them and see if they'll care for a classical piano recital.
more suggestion are welcome!